Kod: 04824113
Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programm ... więcej
488.82 zł
Zwykle: 575.15 zł
Oszczędzasz 86.33 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 285 punkty
Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programming. All of the articles evolved from the work and experiences of industry pros, and all of the sections were edited by shader programming experts. With the rapid advances in DirectX, OpenGL, and graphics cards, vertex and pixel shaders are becoming more widely used in high-end graphics and game development. The challenges of mastering these techniques can be daunting for new programmers, but with this comprehensive collection of ready-to-use techniques, they'll get up to speed quickly. And for the more experienced programmers, they'll find insights and tricks that will improve their efficiency and prevent redundancy. If you are involved in shader programming, this is a must-have reference for your collection.
Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications
488.82 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )