ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL / Libristo.pl
ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Kod: 04824113

ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Autor Wolfgang Engel

Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programm ... więcej

488.82

Zwykle: 575.15 zł

Oszczędzasz 86.33 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Za ten zakup dostaniesz 285 punkty

Opis

Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programming. All of the articles evolved from the work and experiences of industry pros, and all of the sections were edited by shader programming experts. With the rapid advances in DirectX, OpenGL, and graphics cards, vertex and pixel shaders are becoming more widely used in high-end graphics and game development. The challenges of mastering these techniques can be daunting for new programmers, but with this comprehensive collection of ready-to-use techniques, they'll get up to speed quickly. And for the more experienced programmers, they'll find insights and tricks that will improve their efficiency and prevent redundancy. If you are involved in shader programming, this is a must-have reference for your collection.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications

488.82

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: