Kod: 16084614
In this book, Michael Smith and Rahul Telang, experts on entertainment analytics, show how the success of House of Cards upended the film and TV industries - and how companies like Amazon and Apple are changing the rules in other ... więcej
81.05 zł
Zwykle: 91.07 zł
Oszczędzasz 10.01 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 47 punkty
In this book, Michael Smith and Rahul Telang, experts on entertainment analytics, show how the success of House of Cards upended the film and TV industries - and how companies like Amazon and Apple are changing the rules in other entertainment industries, notably publishing and music. We're living through a period of unprecedented technological disruption in the entertainment industries. Just about everything is affected: pricing, production, distribution, piracy. Smith and Telang discuss niche products and the long tail, product differentiation, price discrimination, and incentives for users not to steal content. To survive and succeed, businesses have to adapt rapidly and creatively. Smith and Telang explain how.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
81.05 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )