Business of Culture / Libristo.pl
Business of Culture

Kod: 11023313

Business of Culture

Autor Christopher Rea, Nicolai Volland, Wang Gungwu

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere. ... więcej

165.02

Zwykle: 183.42 zł

Oszczędzasz 18.41 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 14 - 18 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Business of Culture

Za ten zakup dostaniesz 96 punkty

Opis

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Szczegóły książki

165.02

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: