Death of Competition / Libristo.pl
Death of Competition

Kod: 11568983

Death of Competition

Autor James F. Moore

Today's marketplace is seeing radical changes in the way companies do business with one another. New partnerships and alliances are constantly being forged, the lines between industries have blurred, and it has become difficult to ... więcej

95.09


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Death of Competition

Za ten zakup dostaniesz 55 punkty

Opis

Today's marketplace is seeing radical changes in the way companies do business with one another. New partnerships and alliances are constantly being forged, the lines between industries have blurred, and it has become difficult to tell one business from an

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management

95.09

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: