The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand / Libristo.pl
The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Kod: 21142164

The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Autor Ken Mosesian

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand? Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization's ... więcej

58.22

Zwykle: 66.61 zł

Oszczędzasz 8.39 zł


Dostępna w małych ilościach
Wysyłamy do 24 godzin

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Opis

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand? Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization's brand promise, the most po

Szczegóły książki

58.22

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: