Kod: 02073596
For undergraduate introduction to Market Pricing courses. A comprehensive and practical, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development. The Strategy and Tactics of Pricing shows readers how to manage markets st ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
For undergraduate introduction to Market Pricing courses. A comprehensive and practical, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development. The Strategy and Tactics of Pricing shows readers how to manage markets strategically-rather than simply calculate pricing based on product and profit-in order to improve their competitiveness and the profitability of their offers. The fifth edition contains a new chapter on price implementation and several updated examples on pricing challenges in today's markets.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )