Kod: 04428871
How to design and market services to create outstanding customer experiences Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between the service provid ... więcej
171.45 zł
Zwykle: 192.62 zł
Oszczędzasz 21.17 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 100 punkty
How to design and market services to create outstanding customer experiences Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between the service providers and the customers.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
171.45 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )