Kod: 02156570
Verlagsmarketing vermittelt in sechs Kapiteln (Marketing in Buchverlagen Der Verlag als Marke Handelsmarketing Produktmarketing Endkundenmarketing Online-Marketing) Maßnahmen und Wege, wie Verlage ihre Produkte bzw. Produktlinien ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Verlagsmarketing vermittelt in sechs Kapiteln (Marketing in Buchverlagen Der Verlag als Marke Handelsmarketing Produktmarketing Endkundenmarketing Online-Marketing) Maßnahmen und Wege, wie Verlage ihre Produkte bzw. Produktlinien auf den Markt bringen. Durchgängig vierfarbig illustriert birgt dieses Buch einen wahren Schatz vielfältiger Beispiele aus der Verlagspraxis.
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Buchhandel, Bibliothekswesen
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )