Advertising / Libristo.pl
Advertising

Kod: 01200829

Advertising

Autor Chris Fill

The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventiona ... więcej

366.48

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Advertising

Za ten zakup dostaniesz 213 punkty

Opis

The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today. It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

366.48

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: