Advertising, Promotion, and New Media / Libristo.pl
Advertising, Promotion, and New Media

Kod: 06301510

Advertising, Promotion, and New Media

Autor Marla R. Stafford, Ronald J. Faber

This volume provides an overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications. It offers insights on the use of techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interac ... więcej

1047.36

Zwykle: 1047.38 zł

Oszczędzasz 0.02 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Advertising, Promotion, and New Media

Za ten zakup dostaniesz 610 punkty

Opis

This volume provides an overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications. It offers insights on the use of techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interactivity, and netvertising images, as well as Internet advertising formats such as bANNer ads and pop-ups

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1047.36

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: