AdWords i Analytics / Libristo.pl
AdWords i Analytics

Kod: 15765816

AdWords i Analytics

Autor Krzysztof Marzec

Zajmujesz sie reklama w internecie? Planujesz podwyzszyc swoje kwalifikacje? Chcesz zostac certyfikowanym specjalista Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailismy sie, ze kazdy kolejny rok to rok rekordowych wydatkow na ... więcej

79.53

Zwykle: 87.79 zł

Oszczędzasz 8.26 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o AdWords i Analytics

Za ten zakup dostaniesz 46 punkty

Opis

Zajmujesz sie reklama w internecie? Planujesz podwyzszyc swoje kwalifikacje? Chcesz zostac certyfikowanym specjalista Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailismy sie, ze kazdy kolejny rok to rok rekordowych wydatkow na reklame w Internecie. Jest taki kawalek tortu - branza SEM - ktory rozwija sie niezwykle dynamicznie i wymaga stalego doksztalcania sie i doskonalenia umiejetnosci. Ksiazka omawia najwazniejsze branzowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przyklady, cwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalaja ugruntowac wiedze i rozszerzyc ja, aby z latwoscia zdac egzaminy przygotowane przez firme Google. Jesli zalezy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi srodkami, ta ksiazka jest dla Ciebie. Tresc pozwoli ugruntowac wiedze potrzebna do zdania nastepujacych egzaminow: Google AdWords - poziom podstawowy Google AdWords - poziom zaawansowany Zakupy Google - poziom zaawansowany Google Analytics - poziom zaawansowany Krzysztof Marzec absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkolen i artykulow z tej tematyki, wykladowca Uniwersytetu Jagiellonskiego oraz Wyzszej Szkoly Europejskiej im. Jozefa Tischnera. Wspolwlasciciel agencji DevaGroup. Pracowal dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje sie w strategiach wykorzystujacych analityke cyfrowa do optymalizacji dzialan. Tomasz Trzoslo Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerow Google AdWords (od 2013 roku). W branzy e-commerce od 2008 roku. Na co dzien prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnic swoim klientom najwyzszy zwrot z inwestycji w reklame. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Wlasciciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wyklady dotyczace e-commerce na Uniwersytecie Jagiellonskim.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe

79.53

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: