Kod: 12920616
Czy mozesz sobie wyobrazic, ze jestes w stanie zidentyfikowac klientow przynoszacych najwieksze zyski, wypracowac lepsza strategie komunikowania sie z nimi i zainspirowac ich, aby kupowali wiecej? A wiec, naprawde mozesz to zrob ... więcej
7.75 zł
Zwykle: 9.61 zł
Oszczędzasz 1.87 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 5 punkty
Czy mozesz sobie wyobrazic, ze jestes w stanie zidentyfikowac klientow przynoszacych najwieksze zyski, wypracowac lepsza strategie komunikowania sie z nimi i zainspirowac ich, aby kupowali wiecej? A wiec, naprawde mozesz to zrobic. A najlepsze jest to, ze mozesz to osiagnac uzywajac danych, ktore juz masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za kazdym razem, gdy ktos oglada cos w sieci, szuka w Google lub nawet przeglada siec w swoim telefonie, tworzona jest kolejna czastka danych, ktore moga pomoc nam zrozumiec i przewidziec zachowanie konsumentow. Rewolucja w analizowaniu danych wlasnie sie toczy i metody oraz narzedzia radzace sobie z tym "potopem danych" staja sie coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednoczesnie bardziej precyzyjne, niz kiedykolwiek wczesniej. Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mozg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak mozemy przeksztalcic swoje dane - te male seksowne cyferki, ktore moga zapewnic wiecej zyskow naszemu biznesowi - w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, przejrzystym stylu wyjasnia, jak: .Ustalic, ktorzy klienci maja najwiekszy potencjal zwiekszenia wartosci, po ktorych mozna spodziewac sie wiekszych zakupow, a ktorzy nie sa warci targetowania. .Alokowac zasoby marketingowe w najlepszy mozliwy sposob. .Przewidziec, jakich produktow lub uslug klienci beda potrzebowac w przyszlosci. .Zoptymalizowac swoja obecnosc w sieci, aby uzyskac najwiekszy zwrot z wyszukiwania. Lektura obowiazkowa dla marketerow starajacych sie uzyskac najwyzszy zwrot z inwestycji, wlascicieli malych firm pragnacych rosnac szybciej lub kreatywnych tworcow pragnacych poznac reakcje na swoje dzialania - i nie tylko.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe
7.75 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )