Te male seksowne cyferki / Libristo.pl
Te male seksowne cyferki

Kod: 12920616

Te male seksowne cyferki

Autor Paul Brown

Czy mozesz sobie wyobrazic, ze jestes w stanie zidentyfikowac klientow przynoszacych najwieksze zyski, wypracowac lepsza strategie komunikowania sie z nimi i zainspirowac ich, aby kupowali wiecej? A wiec, naprawde mozesz to zrob ... więcej

7.75

Zwykle: 9.61 zł

Oszczędzasz 1.87 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Te male seksowne cyferki

Za ten zakup dostaniesz 5 punkty

Opis

Czy mozesz sobie wyobrazic, ze jestes w stanie zidentyfikowac klientow przynoszacych najwieksze zyski, wypracowac lepsza strategie komunikowania sie z nimi i zainspirowac ich, aby kupowali wiecej? A wiec, naprawde mozesz to zrobic. A najlepsze jest to, ze mozesz to osiagnac uzywajac danych, ktore juz masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za kazdym razem, gdy ktos oglada cos w sieci, szuka w Google lub nawet przeglada siec w swoim telefonie, tworzona jest kolejna czastka danych, ktore moga pomoc nam zrozumiec i przewidziec zachowanie konsumentow. Rewolucja w analizowaniu danych wlasnie sie toczy i metody oraz narzedzia radzace sobie z tym "potopem danych" staja sie coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednoczesnie bardziej precyzyjne, niz kiedykolwiek wczesniej. Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mozg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak mozemy przeksztalcic swoje dane - te male seksowne cyferki, ktore moga zapewnic wiecej zyskow naszemu biznesowi - w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, przejrzystym stylu wyjasnia, jak: .Ustalic, ktorzy klienci maja najwiekszy potencjal zwiekszenia wartosci, po ktorych mozna spodziewac sie wiekszych zakupow, a ktorzy nie sa warci targetowania. .Alokowac zasoby marketingowe w najlepszy mozliwy sposob. .Przewidziec, jakich produktow lub uslug klienci beda potrzebowac w przyszlosci. .Zoptymalizowac swoja obecnosc w sieci, aby uzyskac najwiekszy zwrot z wyszukiwania. Lektura obowiazkowa dla marketerow starajacych sie uzyskac najwyzszy zwrot z inwestycji, wlascicieli malych firm pragnacych rosnac szybciej lub kreatywnych tworcow pragnacych poznac reakcje na swoje dzialania - i nie tylko.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe

7.75

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: