Kod: 12922993
Rosnaca i wieloplaszczyznowa rywalizacja na wspolczesnym rynku uslug bankowych powoduje, ze banki dzialajace w Polsce poszukuja nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwalej przewagi konkurencyjnej. W tym kontekscie ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Rosnaca i wieloplaszczyznowa rywalizacja na wspolczesnym rynku uslug bankowych powoduje, ze banki dzialajace w Polsce poszukuja nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwalej przewagi konkurencyjnej. W tym kontekscie dostrzegaja znaczenie aktywow niematerialnych, choc ciagle nie wykorzystuja ich skutecznie. Autorka przeprowadzila gruntowna analize zrodel przewagi konkurencyjnej bankow oraz struktury kapitalu intelektualnego. W oparciu o badania empiryczne i studia literaturowe wskazuje zrodla dotychczasowych problemow i formuluje postulaty w zakresie skutecznego wykorzystania aktywow niematerialnych w procesie budowy przewagi konkurencyjnej banku. Celem zaproponowanych w ksiazce dzialan jest przeksztalcenie banku w instytucje dobrze znajaca i rozumiejaca swoich klientow, ktora nie tylko potrafi dostarczac im wartosci i sprostac ich oczekiwaniom, ale rownoczesnie jest w stanie zbudowac silna pozycje rynkowa przekladajaca sie na wysoka zyskownosc dzialania. Ksiazka moze byc wartosciowa lektura dla studentow i pracownikow naukowo-dydaktycznych, a takze zrodlem zobiektywizowanej wiedzy i cennych inspiracji dla pracownikow bankow i innych instytucji finansowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Finanse
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )