Kod: 02690339
Beginning with the cover of a 1948 issue of Carnegie Tech's student magazine, Cano and ending with a 1987 issue of Jet Society International, this stunning book explores, for the very first time, the full story of Warhol's collabo ... więcej
734.86 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 426 punkty
Beginning with the cover of a 1948 issue of Carnegie Tech's student magazine, Cano and ending with a 1987 issue of Jet Society International, this stunning book explores, for the very first time, the full story of Warhol's collaborations with some of the most influential publications of the 20th century, including Harper's Bazaar, Vogue, Time, TV Guide, Vanity Fair, and Playboy. Generously illustrated with images of the magazine layouts, this landmark publication collects more than 400 issues, revealing the artist's full range of styles while also charting his artistic development over the decades. From charming drawings of shoes, hats, flowers and cats to iconic illustrations of cars and cosmetics, from glitzy celebrity portraits to sexy pinups made with collaged Polaroids, this catalogue raisonne sheds new light on the influence of the media and consumerism on contemporary art (and vice versa) even as it offers a unique perspective on Warhol's deep and lifelong connection to popular culture.
Kategoria Książki po angielsku The arts History of art / art & design styles History of art & design styles: from c 1900 -
734.86 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )