Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy / Libristo.pl
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Kod: 09406682

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Autor Frank R. Kardes, Paul M. Herr

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface ... więcej

356.70


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Za ten zakup dostaniesz 208 punkty

Opis

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface of social cognitio

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

356.70

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: