Kod: 13182345
En el siglo XXI las empresas tienen como objetivo principal lasatisfacción y fidelización de sus clientes, como consecuencia de unamayor competitividad y como no, de la globalización.Este concepto de satisfacción del cliente parec ... więcej
96.60 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 56 punkty
En el siglo XXI las empresas tienen como objetivo principal lasatisfacción y fidelización de sus clientes, como consecuencia de unamayor competitividad y como no, de la globalización.Este concepto de satisfacción del cliente parece haberse convertido en el "Santo Grial" de nuestro siglo y como tal se muestra difícil einalcanzable, accesible sólo para "los puros y valerosos".
Kategoria Książki po hiszpańsku Economia y empresa
96.60 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )