Below the Line / Libristo.pl
Below the Line

Kod: 04939352

Below the Line

Autor Vicki Mayer

Below the Line illuminates the hidden labour of people who not only produce things that the television industry needs, such as a bit of content or a policy sound bite, but also produce themselves in the service of capital expansio ... więcej

524.58

Zwykle: 552.23 zł

Oszczędzasz 27.65 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Below the Line

Za ten zakup dostaniesz 305 punkty

Opis

Below the Line illuminates the hidden labour of people who not only produce things that the television industry needs, such as a bit of content or a policy sound bite, but also produce themselves in the service of capital expansion. Vicki Mayer considers the work of television set assemblers, soft-core cameramen, reality-program casters, and public-access and cable commissioners in relation to the globalized economy of the television industry. She shows that these workers are increasingly engaged in professional and creative work, unsettling the industry's mythological account of itself as a business driven by auteurs, manned by an executive class, and created by the talented few. As Mayer demonstrates, the new television economy casts a wide net to exploit those excluded from these hierarchies. Meanwhile, television set assemblers in Brazil devise creative solutions to the problems of material production. Soft-core videographers, who sell televised contents, develop their own modes of professionalism. Everyday people become casters, who commodify suitable participants for reality programs or volunteers, who administer local cable television policies. These sponsors and regulators boost media industries' profits when they commodify and discipline their colleagues, their neighbours, and themselves. Mayer proposes that studies of production acknowledge the changing dynamics of labour to include production workers who identify themselves and their labour with the industry, even as their work remains undervalued or invisible.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

524.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: