Brand Management / Libristo.pl
Brand Management

Kod: 18175623

Brand Management

Autor Michael Beverland

Presents the basics of brand management, providing both a theoretical and practical guide to brands, and placing emphasis on the theory that the consumer is a co-creator in a brand's identity.

239.95

Zwykle: 266.61 zł

Oszczędzasz 26.66 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Brand Management

Za ten zakup dostaniesz 140 punkty

Opis

Presents the basics of brand management, providing both a theoretical and practical guide to brands, and placing emphasis on the theory that the consumer is a co-creator in a brand's identity.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

239.95

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: