Kod: 06505137
Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built not just through advertising and public relations efforts. This book states that an integrated brand needs to be lived and expresse ... więcej
100.07 zł
Zwykle: 112.39 zł
Oszczędzasz 12.32 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 58 punkty
Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built not just through advertising and public relations efforts. This book states that an integrated brand needs to be lived and expressed through every aspect of the brand's organisational culture, especially the human exchange of customer service.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
100.07 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )