Kod: 12904478
Dlaczego dzieci po przekroczeniu szkolnego progu z czasem traca ochote do nauki i przestaja zauwazac ogromne bogactwo otaczajacego je swiata? Dlaczego rozpoczecie edukacji dla wielu z nich oznacza utrate spontanicznosci i otwartos ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Dlaczego dzieci po przekroczeniu szkolnego progu z czasem traca ochote do nauki i przestaja zauwazac ogromne bogactwo otaczajacego je swiata? Dlaczego rozpoczecie edukacji dla wielu z nich oznacza utrate spontanicznosci i otwartosci na wspolprace? Co dzieje sie z ich naturalna ciekawoscia wobec wszystkiego, co nowe? Co sprawia, ze szkola staje sie dla nich symbolem przymusu, wypelniania narzucanych obowiazkow, koniecznosci zaliczania zyciowych etapow, ktorych znaczenia z reguly nie rozumieja i z ktorymi sie nie identyfikuja? Wspolinicjatorzy niemieckiego projektu edukacyjnego "Budzaca sie szkola" - prof. Stephan Breidenbach i dyrektorka berlinskiej szkoly Margret Rasfeld - uwazaja, ze te sytuacje mozna zmienic. W swojej ksiazce udzielaja odpowiedzi na powyzsze pytania i opisuja szkole, w ktorej uczniowie sami przejmuja odpowiedzialnosc za tempo uczenia sie i kolejnosc przerabianych tematow. Rozbudza to w nich silne poczucie sprawczosci, odpowiedzialnosci za wlasny sukces edukacyjny i odwage w stawianiu czola zyciowym wyzwaniom.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Pedagogika. Oświata i szkolnictwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )