Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day / Libristo.pl
Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day

Kod: 01327436

Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day

Autor Jackie Marsh

The aim of this book is to offer an informed account of changes in the nature of the relationship between play, media and commercial culture in England through an analysis of play in the 1950s/60s and the present day. ... więcej

194.72


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day

Za ten zakup dostaniesz 113 punkty

Opis

The aim of this book is to offer an informed account of changes in the nature of the relationship between play, media and commercial culture in England through an analysis of play in the 1950s/60s and the present day.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups

194.72

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: