Christianity and the Culture of Economics / Libristo.pl
Christianity and the Culture of Economics

Kod: 04644405

Christianity and the Culture of Economics

Autor Donald Hay

Does the market promote its own intrinsic and selfish values, or does it merely reflect the values of society? This question is becoming more important as contemporary opposition to globalization and the unfettered operation of ma ... więcej

122.15

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Christianity and the Culture of Economics

Za ten zakup dostaniesz 71 punkty

Opis

Does the market promote its own intrinsic and selfish values, or does it merely reflect the values of society? This question is becoming more important as contemporary opposition to globalization and the unfettered operation of market forces demonstrates. This collection offers reports from all areas of the business and policy sectors, providing a debate on the supposedly conflicting relationship between the market and spiritual values. Sharply contrasting accounts emerge from contributors who have been actively involved in business and finance in the UK, while other authors discuss business models which have a very different set of values from those of most participants in commercial markets. Alternative perspectives are provided by contributors responsible for the design and implementation of public policies with non-market values, and the collection concludes with reflections on the values implicit in modern economic analysis.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Humanities Religion & beliefs Christianity

122.15

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: