Kod: 04644405
Does the market promote its own intrinsic and selfish values, or does it merely reflect the values of society? This question is becoming more important as contemporary opposition to globalization and the unfettered operation of ma ... więcej
122.15 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 71 punkty
Does the market promote its own intrinsic and selfish values, or does it merely reflect the values of society? This question is becoming more important as contemporary opposition to globalization and the unfettered operation of market forces demonstrates. This collection offers reports from all areas of the business and policy sectors, providing a debate on the supposedly conflicting relationship between the market and spiritual values. Sharply contrasting accounts emerge from contributors who have been actively involved in business and finance in the UK, while other authors discuss business models which have a very different set of values from those of most participants in commercial markets. Alternative perspectives are provided by contributors responsible for the design and implementation of public policies with non-market values, and the collection concludes with reflections on the values implicit in modern economic analysis.
Kategoria Książki po angielsku Humanities Religion & beliefs Christianity
122.15 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )