Clayton M. Christensen Reader / Libristo.pl
Clayton M. Christensen Reader

Kod: 09485255

Clayton M. Christensen Reader

Autor Clayton M. Christensen

No matter the industry, renowned author Clayton M. Christensen wrote in his classic book, The Innovator's Dilemma, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon t ... więcej

101.63

Zwykle: 106.95 zł

Oszczędzasz 5.32 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Clayton M. Christensen Reader

Za ten zakup dostaniesz 59 punkty

Opis

No matter the industry, renowned author Clayton M. Christensen wrote in his classic book, The Innovator's Dilemma, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices. Now leaders whose organizations face disruption can read the best of Christensen's Harvard Business Review articles all in one place. From the seminal article that first introduced the concept of disruptive innovation and won the coveted McKinsey Award, to applications of the idea in marketing and product development, to Christensen's more recent thinking on the subject, this book gives the backstory and the context you need to get innovation right today. It also comes with discussion questions and a facilitator's guide so you can quickly get your whole team up to speed when it comes to finding your next source of breakthrough growth.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

101.63

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: