Consumer Behaviour in Action / Libristo.pl
Consumer Behaviour in Action

Kod: 04519795

Consumer Behaviour in Action

Autor Hume Winzar, Steven D'Alessandro, Peter Ling

Consumer Behaviour in Action introduces students to the fundamental concepts of consumer behaviour in a contemporary context. The text provides a balanced approach as it illustrates theory with practical applications and research ... więcej

344.21

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Consumer Behaviour in Action

Za ten zakup dostaniesz 201 punkty

Opis

Consumer Behaviour in Action introduces students to the fundamental concepts of consumer behaviour in a contemporary context. The text provides a balanced approach as it illustrates theory with practical applications and research methods for understanding consumers. Practical examples and case studies provide global, regional and local industry examples. Extended cases studies covering topics such as Nike, Cricket Australia, Target, and McDonalds in overseas markets, draw together each part of the book to connect the themes discussed and encourage students to develop a deeper understanding of the material. Research and insights from fields such as psychology, sociology and complex systems are included. The accompanying enriched obook (available free with the paperback) and supplementary digital resources provides superior, ready-to-use support for both students and lecturers. Key FeaturesProvides a thorough analysis of consumer behaviour for the future professional.Provides numerous real world examples of marketing in the Australasian region and practical examples from developed and less developed countries.Features perspectives from a range of industry practitioners at various points in their careers. Features a diverse range of organisations, goods and services and covers the social (positive and negative) impact of consumer behaviour.Includes additional examples and videos in the obook.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business studies: general

344.21

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: