Consumer Culture and Personal Finance / Libristo.pl
Consumer Culture and Personal Finance

Kod: 04551203

Consumer Culture and Personal Finance

Autor Jacqueline Botterill

British personal finance underwent a remarkable transformation over the last 30 years that saw money subjected to unprecedented marketing and advertising campaigns. Liberated by the state, the banking sector globalized selling mor ... więcej

288.80


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Consumer Culture and Personal Finance

Za ten zakup dostaniesz 168 punkty

Opis

British personal finance underwent a remarkable transformation over the last 30 years that saw money subjected to unprecedented marketing and advertising campaigns. Liberated by the state, the banking sector globalized selling mortgages, credit cards, and investments like bars of soap. Consumer credit secured its place within modern lifestyles. Consumer Culture and Personal Finance plumbs the roots of these changes from a cultural historical perspective. Analyzing political, press and popular culture accounts, changing regulatory and institutional environments reveals several profound contradictions. Competition brought more providers yet narrowed the traditionally diverse field of intuitional forms. The ideology of individual financial rights that motivated unprecedented credit expansion to previously excluded groups, particularly women, brought new economic disparity. Women bore disproportion blame for fears about rising consumer debt loads. Popular rhetoric fused credit to notions of freedom and hedonism, yet consumers reported feeling caged and anxious about their debt loads. The pilgrimage of money to market failed to fully deliver its promised economic salvation.

Szczegóły książki

288.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: