Managing Critical Conversations with Clients + Website / Libristo.pl
Managing Critical Conversations with Clients + Website

Kod: 05343176

Managing Critical Conversations with Clients + Website

Autor Kenneth Haman

"Managing Critical Conversations with Clients + Website "is a practical and highly executable "how to" manual for financial advisors and other professional consultants who wish to master the art and science of using language artfu ... więcej

175.27


Zapowiedź
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Managing Critical Conversations with Clients + Website

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

"Managing Critical Conversations with Clients + Website "is a practical and highly executable "how to" manual for financial advisors and other professional consultants who wish to master the art and science of using language artfully to influence clients' and prospects' behavior. Beyond just a theoretical exploration of the psychology of language and behavior, the book shows professional advisors how to use specific language patterns in common situations to effectively influence other people's decisions. Among many unique contributions that the project will make include: Insights into fundamental shifts in the response potential of the North American culture to various types of messaging based on demographic shifts and recent economic experiences.Psychological findings and key "how to" strategies based on practical understandings of neurology that guide the formation and delivery of highly "influential" messages.Specific, step-by-step guidance on how to generate message content, frame delivery and manage the different types of meetings that various types of contexts and desired outcomes require (some examples include: how to inspire referrals from other professionals, how to reduce anxiety and distress in existing clients, how to introduce a new idea to an existing client, and how to close a successful meeting for a desired 'next step').Key insights from twenty years of research, observation, and experiences with thousands of advisors and other professionals and the important patterns that must be followed in order to guide client and prospect behavior in today's less responsive culture.Case studies and detailed, practical examples of successful interactions in each important context will be included to illustrate and support each strategy.

Szczegóły książki

175.27

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: