Cuba, the Media, and the Challenge of Impartiality / Libristo.pl
Cuba, the Media, and the Challenge of Impartiality

Kod: 03192122

Cuba, the Media, and the Challenge of Impartiality

Autor Salim Lamrani

In this concise and detailed work, Salim Lamrani addresses questions of media concentration and corporate bias by examining a perennially controversial topic: Cuba. Lamrani argues that the tiny island nation is forced to contend n ... więcej

390.89


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Cuba, the Media, and the Challenge of Impartiality

Za ten zakup dostaniesz 228 punkty

Opis

In this concise and detailed work, Salim Lamrani addresses questions of media concentration and corporate bias by examining a perennially controversial topic: Cuba. Lamrani argues that the tiny island nation is forced to contend not only with economic isolation and a U.S. blockade, but with misleading or downright hostile media coverage.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

390.89

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: