Kod: 16114986
Steven Van Belleghem uses his research into more than 300 innovative companies, to answer the question of how to be customer-oriented in a world of automation and digitalisation.
190.79 zł
Zwykle: 205.22 zł
Oszczędzasz 14.43 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 111 punkty
Steven Van Belleghem uses his research into more than 300 innovative companies, to answer the question of how to be customer-oriented in a world of automation and digitalisation.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
190.79 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )