Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design / Libristo.pl
Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Kod: 10804298

Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Autor Victor S. Yocco

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects ... więcej

143.84

Zwykle: 151.42 zł

Oszczędzasz 7.57 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Za ten zakup dostaniesz 84 punkty

Opis

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects and anyone involved in customer facing digital products will benefit from the book.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications Web graphics & design

143.84

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: