Kod: 09293909
Designing great digital products is well documented, but for the first time we get to hear insider secrets from the leaders/founders themselves on how those companies are built, nurtured and lead to financial and market success. B ... więcej
157.27 zł
Zwykle: 176.67 zł
Oszczędzasz 19.40 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 91 punkty
Designing great digital products is well documented, but for the first time we get to hear insider secrets from the leaders/founders themselves on how those companies are built, nurtured and lead to financial and market success. By combining my expert narrative, in-depth interviews and survey results, this book explores the behind-the-scenes strategies and tactics of how these leaders get to, and stay at, the top of this innovative exciting industry. This is actionable advice to on how design managers and readers they can implement within their own world/business/team/project.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business innovation
157.27 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )