Kod: 16289330
This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce ... więcej
285.68 zł
Zwykle: 285.69 zł
Oszczędzasz 0.01 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 166 punkty
This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce students to analytics p
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
285.68 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )