Discourse of Advertising / Libristo.pl
Discourse of Advertising

Kod: 06682583

Discourse of Advertising

Autor Guy Cook

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

228.97

Zwykle: 229.01 zł

Oszczędzasz 0.04 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Discourse of Advertising

Za ten zakup dostaniesz 133 punkty

Opis

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

228.97

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: