Dixit 5: Marzenia Dodatek do gry / Libristo.pl
Dixit 5: Marzenia Dodatek do gry

Kod: 11170463

Dixit 5: Marzenia Dodatek do gry

Autor Jean-Louis Roubira

Daj znow poniesc sie wyobrazni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzen. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit beda jeszcze ciekawsze. Dixit 5 to 84 nowe karty, swietnie narysowane przez Francka Diona - francuskiego ... więcej

72.12

Zwykle: 88.93 zł

Oszczędzasz 16.81 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 2 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Dixit 5: Marzenia Dodatek do gry

Za ten zakup dostaniesz 42 punkty

Opis

Daj znow poniesc sie wyobrazni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzen. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit beda jeszcze ciekawsze. Dixit 5 to 84 nowe karty, swietnie narysowane przez Francka Diona - francuskiego ilustratora i rezysera filmow animowanych. Dixit to gra skojarzen, ktorej niezwykla oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraznia tworza nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Kazdy gracz w swojej turze staje sie bajarzem. Wybiera sposrod swoich 6 obrazkow jeden i wymysla do niego skojarzenie. Zdanie moze byc pojedynczym slowem, dzwiekiem, cytatem - nie ma tu ograniczen, mozna nawet cos zaspiewac! Nastepnie pozostali gracze wybieraja sposrod swoich kart taka, ktora ich zdaniem najlepiej pasuje do hasla bajarza i klada zakryta na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, lacznie ze swoja i uklada je na stole, odkrywajac. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy glosuja, ktora karta jest ta karta, do ktorej bajarz wymyslal skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonaja wyboru, rozpoczyna sie przyznawanie punktow. Jesli nikt nie zgadnie, ktora karta nalezala do bajarza, bo jego skojarzenie bylo zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on zadnych punktow, a nagradzani sa pozostali gracze. Podobnie jesli wszystkie glosy wskaza karte bajarza - to znaczy, ze skojarzenie bylo za proste, albo zbyt doslowne. W innych kombinacjach przydzielane sa punkty i uwaga, jesli ktorykolwiek z graczy zaglosuje na zagrana przez Ciebie karte, bo zagrales cos co jego zdaniem lepiej pasowalo do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto wiec sprytnie zagrywac karty, probujac zmylic innych graczy, jednoczesnie zachowujac te, do ktorych mamy ciekawe skojarzenie i czekajac z ich zagraniem do momentu, az przyjdzie Twoja kolej. Pamietaj, ze jeden obraz jest wart wiecej niz tysiac slow! Liczba graczy: 3 - 6 osob Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 minut Zawartosc: 84 karty

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty

72.12

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: