Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way / Libristo.pl
Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Kod: 09491440

Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Autor Joseph Michelli

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environment ... więcej

173.51

Zwykle: 178.87 zł

Oszczędzasz 5.36 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Za ten zakup dostaniesz 101 punkty

Opis

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environments at Mercedes-Benz through their strategic vision.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

173.51

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: