e-Marketing / Libristo.pl
e-Marketing

Kod: 04387597

e-Marketing

Autor Molenaar, Cor (Erasmus University, the Netherlands)

Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. ... więcej

402.24


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o e-Marketing

Za ten zakup dostaniesz 234 punkty

Opis

Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. This doesn t mean, however, that old marketing tools are no longer relevant. In this brand new textbook, Cor Molenaar summarizes classic concepts and current developments to create a new, integrated marketing model, in which all components are part of a customer-oriented approach. Molenaar highlights the influence of the application of IT and the Internet within marketing and reveals how this can affect the form, focus and business model of an organization. Supplemented by practical examples throughout as well as an accompanying website, e-Marketing is an essential read for all marketing and business administration students.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

402.24

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: