Kod: 02866529
Delicious food makes the consumers happy, while exquisite branding and interior atmosphere make them ecstatic. A well-designed visual identity will reflect the gastronomic philosophy of an establishment and will add to the charact ... więcej
235.19 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 137 punkty
Delicious food makes the consumers happy, while exquisite branding and interior atmosphere make them ecstatic. A well-designed visual identity will reflect the gastronomic philosophy of an establishment and will add to the character of a brand's identity. Designers, entrepreneurs, and professionals alike will regard this publication as an innovative and powerful source of inspiration. Wang Shaoqiang is a professor at the Guangzhou Academy of Fine Arts (China), where he is dean of the design, visualization and animation department. Culture, and the editor of Design 360° magazine and Asia-Pacific Design.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
235.19 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )