Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications / Libristo.pl
Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications

Kod: 01658690

Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications

Autor Maiga Chang, Wu-Yuin Hwang, Ming-Puu Chen, Wolfgang Mueller

This book constitutes the refereed proceedings of the 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2011, held in Taipeh, Taiwan, in September 2011. §The 42 full papers were carefully reviewed and selected from ... więcej

288.80


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications

Za ten zakup dostaniesz 168 punkty

Opis

This book constitutes the refereed proceedings of the 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2011, held in Taipeh, Taiwan, in September 2011. §The 42 full papers were carefully reviewed and selected from 130 submissions. The papers are organized in topical sections on: augemented and mixed reality in education; effectiveness of virtual reality for education; ubiquituous games and ubiquitous technology & learning; future classroom; e-reader and multi-touch; learning performance and achievement; learning by playing; game design and development; game-based learning/training; interactions in games; digital museum and technology, and behavior in games; educational robots and toys; e-learning platforms and tools; game engine/rendering/animations; game-assisted language learning; learning with robots and robotics education; e-portfolio and ICT-enhanced learning; game-based testing and assessment; trend, development and learning process of educational mini games; VR and edutainment.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

288.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: