Explorations in Consumer Culture Theory / Libristo.pl
Explorations in Consumer Culture Theory

Kod: 06687944

Explorations in Consumer Culture Theory

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural ... więcej

1155.92


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Explorations in Consumer Culture Theory

Za ten zakup dostaniesz 668 punkty

Opis

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, this book focuses on specific consumption venues.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1155.92

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: