Focus Groups / Libristo.pl
Focus Groups

Kod: 04684374

Focus Groups

Autor David W. Stewart, Prem N. Shamdasani, Dennis Rook

Group interviews are among the most common methods of research in the social sciences. Focus Groups: Theory and Practice, Second Edition provides a systematic treatment of the design, conduct, and interpretation of focus group dis ... więcej

587.09

Zwykle: 652.36 zł

Oszczędzasz 65.27 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Focus Groups

Za ten zakup dostaniesz 342 punkty

Opis

Group interviews are among the most common methods of research in the social sciences. Focus Groups: Theory and Practice, Second Edition provides a systematic treatment of the design, conduct, and interpretation of focus group discussions within the context of social science research and theory. The book examines every facet of focus group research, from selection and recruitment of group participants, to the selection of a moderator, to conduct of the interviews, through the analysis of focus group data. Also included are discussions on designing the interview guide, the importance and influence of group composition, the art of conducting the focus group, and the characteristics of effective moderators. The book is intended as a useful guide for research practitioners and as a supplementary text for research courses in psychology, sociology, political science, organization studies, marketing, public health, communications, education and social work.Key Features: - coverage of the use of new technologies in focus group research new focus on global research instructional aids such as a chapter summary, review questions and practical skill-building exercises in each chapter - a new chapter that provides a historical perspective on the development of focus groups including their roots in early group therapy research new, updated examples of the uses of focus groups - a discussion of the use of information technology for conducing groups on-line and by video-conference new methods for the analysis of focus group data

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

587.09

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: