Foreign Television Programs in China / Libristo.pl
Foreign Television Programs in China

Kod: 01892289

Foreign Television Programs in China

Autor Zhuo Feng

Since the Reform and Opening-Up Policy in 1978 the Chinese television market has been gradually opened up to foreign media companies. The demand for foreign television programs has increased greatly, especially for feature films, ... więcej

174.57

Zwykle: 183.86 zł

Oszczędzasz 9.29 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Foreign Television Programs in China

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Since the Reform and Opening-Up Policy in 1978 the Chinese television market has been gradually opened up to foreign media companies. The demand for foreign television programs has increased greatly, especially for feature films, television series, documentaries, sports programs, and music programs. This study answered three questions: (1) What kinds of foreign TV programs are broadcast in China? (2) What kinds of cultural modification must be made? (3) How similar are the cultures between the exporting country and China as an importing country? The study selected and analyzed the television schedules from a total of 37 television channels from eight television broadcasters in five sample cities. Based on the answers to these questions, an overview can be made of the supplied foreign television programs in China.

Szczegóły książki

174.57

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: