Fundamentals of the Insurance Business / Libristo.pl
Fundamentals of the Insurance Business

Kod: 15634798

Fundamentals of the Insurance Business

Autor Massimiliano Maggioni, Giuseppe Turchetti

This textbook presents the fundamental economic dimensions of insurance companies and links them to managerial issues. Bringing together academic rigour and a strongly practice-oriented approach, it defines both the competitive en ... więcej

508.16

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Fundamentals of the Insurance Business

Za ten zakup dostaniesz 296 punkty

Opis

This textbook presents the fundamental economic dimensions of insurance companies and links them to managerial issues. Bringing together academic rigour and a strongly practice-oriented approach, it defines both the competitive environment and the technical management of the insurance business. Further, it provides a general overview of insurance firms and analyses specific dimensions.
Filling an important gap in the market for textbooks on the insurance business, it is divided into four major parts, the first of which examines the fundamentals and distinctive traits of the insurance business. The second part switches the focus to technical management, while the third explores business models and operative models on the market. In closing, the fourth part details measurement and performance indicators.
The book offers a valuable resource for lower and upper undergraduate students; graduate students; professionals/practitioners working at insurance companies, insurance agents, brokers, bankers, and consultants.

Szczegóły książki

508.16

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: