Kod: 15634798
Fundamentals of the Insurance Business
This textbook presents the fundamental economic dimensions of insurance companies and links them to managerial issues. Bringing together academic rigour and a strongly practice-oriented approach, it defines both the competitive en ... więcej
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat
Powiadomienie o dostępności
Dodaj do schowka
Zobacz książki o podobnej tematyce
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
- Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
- Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
- Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.
Dowiedz się więcej
Powiadomienie o dostępności
Więcej informacji o Fundamentals of the Insurance Business
Za ten zakup dostaniesz 296 punkty
Opis
This textbook presents the fundamental economic dimensions of insurance companies and links them to managerial issues. Bringing together academic rigour and a strongly practice-oriented approach, it defines both the competitive environment and the technical management of the insurance business. Further, it provides a general overview of insurance firms and analyses specific dimensions.
Filling an important gap in the market for textbooks on the insurance business, it is divided into four major parts, the first of which examines the fundamentals and distinctive traits of the insurance business. The second part switches the focus to technical management, while the third explores business models and operative models on the market. In closing, the fourth part details measurement and performance indicators.
The book offers a valuable resource for lower and upper undergraduate students; graduate students; professionals/practitioners working at insurance companies, insurance agents, brokers, bankers, and consultants.
Szczegóły książki
Ulubione w innej kategorii
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.