Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing / Libristo.pl
Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Kod: 10782341

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Autor Manoj Kumar Dash, Anil Kumar

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories ... więcej

1061.67


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Za ten zakup dostaniesz 618 punkty

Opis

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories in the digital marketplace"--

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1061.67

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: