Giving Voice to Values / Libristo.pl
Giving Voice to Values

Kod: 04449062

Giving Voice to Values

Autor Mary C Gentile

How can you effectively stand up for your values when pressured by your boss, customers, or shareholders to do the opposite? Babson College business educator and consultant Mary Gentile draws on actual business experiences as well ... więcej

89.75

Zwykle: 99.74 zł

Oszczędzasz 9.99 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Giving Voice to Values

Za ten zakup dostaniesz 52 punkty

Opis

How can you effectively stand up for your values when pressured by your boss, customers, or shareholders to do the opposite? Babson College business educator and consultant Mary Gentile draws on actual business experiences as well as social science research to challenge the assumptions about business ethics at companies and business schools. She gives business leaders, managers, and students the tools not just to recognize what is right, but also to ensure that the right things happen. The book is inspired by a programme Gentile launched at the Aspen Institute with Yale School of Management, and now housed at Babson College, with pilot programmes in over one hundred schools and organizations, including INSEAD and MIT Sloan School of Management. She explains why past attempts at preparing business leaders to act ethically too often failed, arguing that the issue isn't distinguishing what is right or wrong, but knowing how to act on your values despite opposing pressure. Through research-based advice, practical exercises, and scripts for handling a wide range of ethical dilemmas, Gentile empowers business leaders with the skills to voice and act on their values, and align their professional path with their principles. "Giving Voice to Values" is an engaging, innovative, and useful guide that is essential reading for anyone in business.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

89.75

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: