Global Account Management / Libristo.pl
Global Account Management

Kod: 04138953

Global Account Management

Autor Peter Cheverton

"Global Account Management" explains the significant challenges of establishing a global account strategy and guides you through the process of decisions and actions required to manage global accounts successfully. The book provid ... więcej

239.83

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Global Account Management

Za ten zakup dostaniesz 139 punkty

Opis

"Global Account Management" explains the significant challenges of establishing a global account strategy and guides you through the process of decisions and actions required to manage global accounts successfully. The book provides a thorough, workmanlike template for all businesses with global clients. It shows you the issues you need to consider from the point of view of both your customers and your company's internal structure. Author Peter Cheverton - an expert practitioner and teacher of account management - highlights the difference between an international company operating in different markets and one that can be considered as truly global. He reveals that, to operate accounts globally, you need to understand whether your client has consistent needs across different countries; possesses a global operational structure; and has the ability to implement global decisions. He then details the factors critical to your successful handling of a global account. The implications of making the wrong decisions in a global marketplace are enormous - "Global Account Management" gives you the information and insight you need to establish the best long-term relationships with your biggest clients, and - most importantly of all - secure the future success of your company. "Global Account Management" is an essential guide for business directors, sales and marketing directors, and global account managers.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

239.83

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: