Human-Experiential Design of Presence in Everyday Blended Reality / Libristo.pl
Human-Experiential Design of Presence in Everyday Blended Reality

Kod: 02917787

Human-Experiential Design of Presence in Everyday Blended Reality

Autor John Waterworth, Kei Hoshi

This book explores how our lives and social interactions have§become split between two intertwined, but not integrated, realities: the§physical and the digital. Our sense of presence in the here and now has become§fragmented, and ... więcej

288.80


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Human-Experiential Design of Presence in Everyday Blended Reality

Za ten zakup dostaniesz 168 punkty

Opis

This book explores how our lives and social interactions have§become split between two intertwined, but not integrated, realities: the§physical and the digital. Our sense of presence in the here and now has become§fragmented, and yet earlier design approaches reinforced the problem, rather§than leading to improvements. The authors address these issues by laying out§a new human computer interaction (HCI) design approach - human-experiential design - rooted in a return to§first principles of how people understand the world, both consciously and§unconsciously. The application of this approach to the design of blended§reality spaces is described in detail. Examples and scenarios of designing them§to overcome the problems inherent in a variety of mixed reality settings are§provided.§Human-Experiential§Design of Presence in Everyday Blended Reality will appeal to undergraduate§and graduate students and researchers in interaction design, psychology, HCI§and computer application studies, as well as practicing interaction designers§and computer professionals. It will also be of interest to communication, media§and urban design students, and to all readers with an interest in the§technology-mediated future.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

288.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: