Identitätsbasierte Markenführung in der Lebensmittelindustrie: Der Fall FRoSTA / Libristo.pl
Identitätsbasierte Markenführung in der Lebensmittelindustrie: Der Fall FRoSTA

Kod: 01759888

Identitätsbasierte Markenführung in der Lebensmittelindustrie: Der Fall FRoSTA

Autor Christoph Burmann, Christian Feddersen

Das moderne Managementkonzept der identitätsbasierten Markenführung von Christoph Burmann und Heribert Meffert wird hier auf die Situation in der Lebensmittelindustrie adaptiert. Besonderes Augenmerk wird dabei der Re-Positionieru ... więcej

94.58

Zwykle: 94.59 zł

Oszczędzasz 0.01 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Identitätsbasierte Markenführung in der Lebensmittelindustrie: Der Fall FRoSTA

Za ten zakup dostaniesz 55 punkty

Opis

Das moderne Managementkonzept der identitätsbasierten Markenführung von Christoph Burmann und Heribert Meffert wird hier auf die Situation in der Lebensmittelindustrie adaptiert. Besonderes Augenmerk wird dabei der Re-Positionierung von Marken geschenkt. Anhand eines prominenten Beispiels aus dem Tiefkühlkostbereich werden die theoretischen Erfolgsfaktoren einer Re-Positionierung erarbeitet und im Rahmen einer bundesweit repräsentativen Marktforschungsstudie empirisch überprüft. Abschließend wird der wirtschaftliche Erfolg der auf Basis dieser Studie eingeleiteten Markenführungsmaßnahmen überprüft und dokumentiert.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft

94.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: