Indian Youth in a Transforming World / Libristo.pl
Indian Youth in a Transforming World

Kod: 12871567

Indian Youth in a Transforming World

Autor Peter Ronald Desouza, Sanjay Kumar, Sandeep Shastri

This book comprises the first nationwide study based on face-to-face interviews with 5000 youth to capture the popular mood of this important demographic segment of contemporary India. It records their perceptions of various issue ... więcej

139.41

Zwykle: 154.85 zł

Oszczędzasz 15.44 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Indian Youth in a Transforming World

Za ten zakup dostaniesz 81 punkty

Opis

This book comprises the first nationwide study based on face-to-face interviews with 5000 youth to capture the popular mood of this important demographic segment of contemporary India. It records their perceptions of various issues, ranging from modernity, development, globalization and unemployment, to leisure and lifestyle, social networks and family, and their hopes and aspirations for the future. While it breaks some myths about them, on one hand, it helps strengthen some commonly shared perceptions about them, on the other. Indian Youth in a Transforming World: Attitudes and Perceptions underlines that Indian youth reflect an authentic multiplicity of aspirations, 'world views' and interest, quite like the rich tapestry of India's diversity. It indicates that they are a mix of continuity with change. However, they stand distinct in many ways from the youth the world over. This book is also likely to break some myths related to the youth, opening avenues for new debates. For example, the study reveals that there is hardly any decline in interest in politics between two generations. The book would be invaluable for professionals in advertising and other media sectors and all those involved in market research. Students and teachers of specialized psychology courses, behavioural sociology, political sociology, social change and modernization will also find it useful.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

139.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: