Kod: 16005532
Re-shaping the conventions of fashion photography, Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin subvert the status quo to explosive effects. Bringing an underground perspective to exclusive brands and top-shelf celebrities, this provoc ... więcej
160.47 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 93 punkty
Re-shaping the conventions of fashion photography, Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin subvert the status quo to explosive effects. Bringing an underground perspective to exclusive brands and top-shelf celebrities, this provocative duo delight and vex in equal measure. Sometimes startling but always stylish, both their fine art and commercial work challenge the outer limits of digital wizardy. In 2006 van Lamsweerde and Matadin were invited to design the iconic Pirelli calendar- an assignment they undertook with characteristic verve. To dub their work unpredictable would be mere understatement…This photographic Dutch "dreamteam" has trail-blazed for the likes of Vogue, Harper`s Bazaar or The New York Times Magazine. An extensive advertising clientele includes Yves Saint Laurent, Stella McCartney and Jean-Paul Gaultier.
160.47 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: