Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing) / Libristo.pl
Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Kod: 10042662

Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Autor David F. Midgley

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by ... więcej

311.08


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Za ten zakup dostaniesz 181 punkty

Opis

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by indicating which manage

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

311.08

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: