Input Markets and the Strategic Organization of the Firm / Libristo.pl
Input Markets and the Strategic Organization of the Firm

Kod: 04834827

Input Markets and the Strategic Organization of the Firm

Autor Anil Arya, Brian Mittendorf

The strategic organization of firms has long been a prominent issue in management. Research stressing the importance and ramifications of strategic considerations on firm organization is primarily focused on a firm's strategic rel ... więcej

356.65


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Input Markets and the Strategic Organization of the Firm

Za ten zakup dostaniesz 208 punkty

Opis

The strategic organization of firms has long been a prominent issue in management. Research stressing the importance and ramifications of strategic considerations on firm organization is primarily focused on a firm's strategic relationship vis-a-vis output market competitors. Recent research has widened the focus to the role of organizational structure on strategic relationships in input markets. It is this stream of research that Input Markets and the Strategic Organization of the Firm seeks to synthesize. Input Markets and the Strategic Organization of the Firm classifies the role of input markets on organizational design into two arenas: * how a firm's participation as a buyer in input markets affects existing perspectives of organizational design; and * how a firm's participation as a seller in input markets alters prevailing views of organizational design. Input Markets and the Strategic Organization of the Firm addresses the question of how strategic firm organization and accounting measurements affect and are affected by such prevalent concerns of relying on an external input supplier. Chapter 2 examines how participation as a buyer in input markets can change views of optimal firm organization. Chapter 3 examines how participation as a seller in input markets alters views of strategic firm organization. Chapter 4 then concludes the monograph while providing a discussion of additional considerations and unanswered questions.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Finance & accounting

356.65

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: